Medlemsbladet «Tinderangler»

"Tinderangler", medlemsbladet til DNT Valdres, har vært fast utgitt helt fra 1982, da vår forløper Valdres Tur- og Fjellsportslag ble stiftet.

Publisert: 13. august 2023
Skrevet av: Tor Harald Skogheim
Artikkel

Siden 2012 har Tinderangler kommet ut to ganger i året, hvert nummer med 64 sider. Bladet sendes alle "våre" som er hovedmedlemmer i DNT.

• Første utgave kommer i februar/mars. Hovedinnholdet er en fullstendig oversikt og grundig forhåndsomtale av samtlige turer, kurs og andre aktiviteter DNT Valdres tilbyr det aktuelle året.
  • Andre utgave kommer i oktober/november, og har omtale av og bilder fra alle turer/aktiviteter som er avviklet siste år, fram til utgivelsestidspunktet.

Tinderangler 2024-01

Tinderangler 2023-02

Tinderangler 2023-01

Tinderangler 2022-02